Blogger – 芊蕙子

「老細大 ,大老細」,作為一個公司之主,平時嘅命令你要聽,嘅奇怪習慣你更加要接受。 係小妹初出茅廬嘅時候就見過一個咁樣嘅老細

由於大老細對於空間嘅定義有強烈概念,工作嘅地方係唔可以食,所以當時好似豆腐咁細嘅辦公室入面,除有一部小小嘅飲水機,然後就沒有然後了….

而當然啦,作為一間香港公司又點會唔OT喎,呢個時候你想叮野食、或者碌個杯面 sorry 門也沒有。因為公司除咗冇微波爐同雪櫃之外,仲話唔想空氣之中有食物嘅味道,咁樣會影響衛生環境同思緒…..

講嚟講去就係怕空氣好好多細菌,其實關食咩事喎
就係咁全間公司抗爭左咁多年….
都依然係得一部小小嘅水機….

其實如果當年我勇敢送呢部Wynd Plus Air Purifier ,令知道只要有一部有效信得過嘅空氣淨化機,就可以解決晒以上嘅煩惱,唔使再有藉口,要我哋啲同事受苦。仲有細細部,放邊度都得,個手機Apps仲可以調節風量、控制開關,就連美國《時代雜誌》選 2016年度「25項最佳發明之一」。

不過其實如果一個老細係有固執思想,係要你班員工聽命,乜都可以係理由都可以係藉口。

又有遇過一怪老細?

Scroll to Top