Blogger – 英式主婦 British Housewife

今日教育局終於宣佈因為流感太勁,幼稚園停課。其實現在咁多菌,攪到家長們好緊張。之前post過在健康院等BB做滿月檢查時有個兩歲傷風小朋友用張用過嘅紙巾抹我BB車個柄,個自私阿媽又唔理又唔認,等我預早同佢開年。所以大家真係要自己保護自己,因為菌太多,無公德心的人更多,而我屋企又do re me一個BB、一個幼稚園、一個小學,一個病就全部都病!仲要個個都係幼小高危!我哋本身唔係潔癖乜都消毒嘅家長,但非常時期真係要做好基本清潔同防衛工作。所以我將會喺呢幾日講吓我哋係點樣做,希望可保障小朋友健康。

今日先講點樣防止空氣傳播嘅惡菌。大細B返學,無論學校有冇要求,我都會要佢哋書包常備囗罩,教佢哋如果自己或坐附近同學咳、流鼻水、打乞嚔就攞出來用,唔好傳染比人,亦唔好比人傳染。不過細細B得一個月大,就不能用囗罩,所以我盡量唔同佢去人多嘅地方。但有時真係避唔到咁多,健康院呀兒科呀呢D一定要定期去,但又係超高危地點,咁所以我在BB車裝咗個Wynd Plus隨身智能空氣淨化機,有個隱形防護罩隔吓D菌同D塵。Wynd係美國矽谷科技公司嘅MlT科學家硏發嘅,機入面用咗醫療級濾網同抗菌納米銀塗層,吸走空氣中有害嘅PM2.5同更細嘅空氣微粒,並即時殺菌。最貼心係除咗跟機有個小支架比你放枱面之外,仲可另外配個BB車架裝在BB車上或BB床上。叉幾個鐘電就可帶出街用,又有個app隨時mon住附近空氣質素,同埋有數據睇吓一段時間內空氣質素有冇變化同改善。

Scroll to Top